Addiction: Pretty Little Liars.

624e7087be8f62e978ee56d8f6084265868523650

Pretty Little Liars sleurt je mee in het mysterie rond de moord op Alison Dilaurentis, die 4 vriendinnen achter laat met veel geheimen waar de meiden door een anoniem iemand mee worden gechanteerd.
Dit leidt soms tot levensgevaarlijke situaties en wordt elk seizoen weer heftiger. Niet alleen proberen ze de moord op te lossen van de gecompliceerde Alison, maar ook proberen ze de identiteit van -A te achterhalen. Elk seizoen leren ze meer over hun vriendin, die grote geheimen met zich mee heeft genomen in haar graf en komen ze langzaam dichterbij de antwoorden waar ze al die tijd naar op zoek waren.

Kortom: zeer verslavend!
Je kan de serie online kijken op:
http://www.btvguide.com

2 gedachten over “Addiction: Pretty Little Liars.

  1. Ik volgde dit programma ook maar soms vergat ik het op te nemen, dan keek ik de volgende weer, hoewel ik niet kon volgen 😀
    Wat ik me afvraag, waarom veranderen ze gewoon niet van nummer?

    • Dat is een goede vraag! Ik weet niet hoe ver je bent met het volgen van de serie dus ik zal niks spoileren!

      Maar! -A weet de meiden op een of andere manier altijd te vinden! Waarschijnlijk ook als ze van nummer zouden veranderen!

Geef een reactie

