Addiction: The Vampire Diaries

Ja, LiVe heeft een nieuwe serieverslaving. The Vampire Diaries.
Eerst dacht ik dat ik het geen leuke serie zou vinden. Ik kan zeggen voor de mensen die geen Twilight fan zijn dat deze serie heel anders is.

vampire_diaries_poster23

De serie neemt je mee naast het stadje Mistic Falls. Een stad dat een lange geschiedenis heeft met bovennatuurlijke wezens.
Het begint allemaal na de zomervakantie wanneer Elena Gilbert terug naar school gaat.
Hier komt ze een nieuwe student tegen, Stefan Salvatore. Stefan en Elena hebben gelijk een connectie en worden verliefd.
Echter blijkt het al snel dat Stefan mysterieus is en geheimen heeft.
Langzamerhand komt Elena erachter wie Stefan echt is.
Stefan en zijn broer Damon zijn vampiers. Deze ontdekking is nog maar het begin van het verhaal.
Ondertussen duiken er lijken op in Mistic Falls, die voor de gewone mens niet te verklaren zijn.
Door de seizoenen heen word je meegesleurd in de duistere geheimen rondom Mistic Falls en de Salvatore brothers.

De serie is mysterieus, spannend en onvoorspelbaar. Een echte aanrader!
The Vampire Diaries wordt door het imdb beoordeelt met een 8,2.
Dus pas op, we hebben je gewaarschuwd! Het is heel erg verslavend, maar zeker een goede serie!

 

bron

2 gedachten over “Addiction: The Vampire Diaries

  1. Ik heb net seizoen een afgerond, ik wilde het echt niet kijken omdat ik niet van Twilight houdt, maar dit is zo leuk, verslavend en spannend! Ik wil zo snel mogelijk beginnen aan seizoen twee.

  2. Ik weet wat jullie bedoelen ik ben inmiddels bij seizoen 5 en heb seizoen 1 tot en met 4 op dvd ook heb ik alle boeken gelezen (raad ik echt aan) het is absoluut verslavend maar een geweldige serie. Ik raad het ook aan iedereen aan. En jullie hebben gelijk het is inderdaad anders dan Twilight!

    Gr

Geef een reactie

