REAGEER & WIN: 2 Trendy Armbandjes!

blog

Vintalie1Wij zijn twee eigenwijze vriendinnen die het grote avontuur aan zijn gegaan om samen onze droom waar te maken: een eigen bedrijfje oprichten en mensen inspireren met onze handgemaakte producten. Hoe? Dat lees je hier!

Het ontstaan van Vin-Ta-Lie Het grote avontuur van Vin-Ta-Lie begon in 2013, op de Woonbeurs in Amsterdam. Toen kwamen we op het idee om samen handgemaakte producten te ontwerpen en te verkopen. Super spannend natuurlijk! Maar we konden niet wachten om te beginnen. Het brainstormen begon al op de terugweg van de beurs, in de trein! In april dit jaar stonden we voor het eerst met onze eigen producten op een markt. Daar kregen we zulke leuke reacties op dat we ons direct weer voor het volgende evenement hadden aangemeld. Dat was de Hippe Hebbe Dingen fair in Groenlo.

Afgelopen zomer begon Vin-Ta-Lie toch wat serieuzer op een bedrijfje te lijken, dus besloten we ons in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. Het runnen van een eigen zaakje vinden we niet alleen super tof om te doen, maar we leren er ook heel veel van, vooral op zakelijk gebied. We hebben inmiddels een eigen website en onze producten liggen sinds oktober ook in twee winkels. Daar zijn we stiekem wel een beetje trots op!

Vintalie2Vintalie_armband

Vanaf 17 november dit jaar starten we weer met een nieuw concept onder de naam ‘Ammehoela’. Het uitgangspunt van al onze producten is dat mensen moeten kunnen zijn wie ze zijn en niet naar anderen moeten kijken om te zien wat mooi is. Kies je eigen weg, wees jezelf en ontwikkel een eigen stijl die bij jouw past.

REAGEER & WIN! Ben je helemaal weg van deze unieke armbandjes van Vin-Ta-Lie? Laat ons via een reactie hieronder weten waarom wij 2 armbandjes aan jou moeten geven. Diegene met de beste reden wint twee mooie en trendy armbandjes! Je kan deelnemen t/m zondag 7 december 2014

winactie-LiVelifestyle

Check onze website, Facebook of Instagram voor onze producten en inspiratie!blog1

6 gedachten over “REAGEER & WIN: 2 Trendy Armbandjes!

    • Ah, ik kan het toch niet weerstaan om niet mee te dingen naar twee armbandjes.
      Deze doen mij altijd denken aan zomer! Vaak koop ik er aan zee of toffe marktjes. Laat ons zeggen dat ik er ondertussen weer een paar bijna versleten heb 😦

  1. Mijn levensmotto is “ammehoela” en om daar in te geloven ben ik verder gekomen in mijn leven dan dat iedereen had verwacht. “Jij kan geen hbo joh”. Ammehoela. Ik doe nu lekker pabo. “Ik denk niet dat je kans maakt in een categorie hoger”. Ammehoela. Ik spring nu in de C categorie op trampoline springen en dat gaat me prima af. Ik vind dat iedereen zichzelf zou moeten kunnen zijn zonder daar kritiek op te krijgen. Live your own dreams!

    • Hi Sandra,

      Leuk dat je hebt gereageerd op de actie. Van harte gefeliciteerd, je hebt gewonnen! 🙂
      We zijn gek op je levensmotto en zo denken wij er ook over!
      Je mag 2 armbandjes bij Vin-Ta-Lie uitzoeken! Mail ons via info.livelifestyle@gmail.com welke armbandjes jij graag wilt hebben en dan sturen we ze naar je op.

      Liefs,
      LiVe

  2. Ik heb Facebook jullie site gespot en meteen 2 armbandjes besteld. Ik krijg er mega veel leuke reacties op & mijn huisgenootjes zijn ook fan. 2 van mijn huisgenootjes zeggen elke keer dat ze mijn armbandjes zo leuk vinden & hoe tof zou het zijn als ik ze hiermee kan verrassen voor Sinterklaas of kerst!

Geef een reactie

